Nog maar 3 weekjes! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lieke - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjes! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Lieke - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 Juli 2014 | Nederland, Enschede

Lieve allemaal,

Nog maar 3 weekjes en dan is het al 5 augustus. De dag om mijn koffers te pakken en te vetrekken naar Adelaide. Mijn huis voor de komende 8 maanden. Om eerlijk te zeggen komt het nu wel allemaal heel dichtbij. Het afscheid feest is al gepland,de laatste werk dagen komen eraan en er valt bijna niks meer te regelen.

Zo dit was even mijn beginnetje.

Ik zal mij nu eerst eens even voor gaan stellen.

Ik ben Lieke. En meid die geboren is 20 jaar geleden in Enschede. En tja er ook nooit meer weg is gegaan. Ik ben opgegroeid met een fantastische moeder en 2 grote zussen. En jaaaa ik mag er al bij melden met 2 kleine nichtjes!
Sinds 7 maandjes heb ik ook een geweldige vriend! Mijn steun in alles! Helaas word het alleen dat ik hem heel erg moet gaan missen!
Van mijzelf ben ik een rustig meid ( tenzij ik je goed ken, dan klets ik de oren van je hoofd af :))
Hou van om dingetjes te bakken , leuke dingetjes doen en tja het riedeltje wat iedereen altijd op noemt.
Twee weken geleden heb ik afscheid moeten nemen van mijn beste vriendin die toen vertrokken is na Australië en ik krijg er al geweldige foto’s van te zien en mooie verhalen. Samen met deze vriendin zit ik in een geweldige groep vriendinnen!
Voor het besluit om mijn koffers te pakken heb ik eerst de opleiding kinderopvang gedaan. En die gelukkig behaald! En al was dit ook erg makkelijk om te behalen.

Zo , nu kennen jullie mij een beetje ;)
Ik zou jullie ook wat vertellen over het leuke gezin waar ik na toe mag gaan!

Het gezin waar ik na toe gaat woont in Adelaide, Zuid – Australië. De ouders van het gezin zijn Anne en Rob. Anne en Rob hebben zin kort DRIE skattige kindjes! De oudste is het meisje Erin van 4 jaar. Daarna komt het jongetje Thomas van anderhalf jaar oud. En sinds kort hebben ze een klein broertje gekregen en dat is Lucas.
Anne is een Nederlands vrouw die uit Lonneker komt. Ze is zelf een aantal jaar geleden naar Australië vertrokken en heeft hier rob ontmoet. En daardoor nooit meer terug gegaan naar nederland, haha!
Ik ga hun helpen met het verzorgen en het spelen met de kinderen!

:):):):)

Nou dit was wel het verhaaltje van het voorstellen. Ik zou binnenkort voor dat ik weg ga nog een leuk verhaaltje doen. Ik zou deze blog gaan gebruiken om jullie foto’s te laten zien, verhaaltjes te vertellen over mijn ervaring in Australië.

Tot ziens , Liefs Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 1822

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 02 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: