Veilig in Australië - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lieke - WaarBenJij.nu Veilig in Australië - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lieke - WaarBenJij.nu

Veilig in Australië

Blijf op de hoogte en volg Lieke

08 Augustus 2014 | Australië, Adelaide

Lieve allemaal,

Vandaag, 8 augustus,ben ik alweer 3 dagen weg. Eergisteren ben ik veilig aangekomen na een lange reis.
We begonnen dinsdag morgen al om half 8 met wakker worden en om half 10 vertrekken na Schiphol. Gelukkig oprijd vertrokken want mevrouw had weer eens 4 kilo te veel mee en moest dit over pakken na haar hand bagage , OEPS! :D (is moeilijk hoor , 8 maanden in 30 kilo).
Het afscheid moet ik zeggen , was niet het leukste wat ik ooit heb gedaan. Eerlijk gezegd misschien wel 1 van de moeilijkste dingen. De details zou ik jullie achterwegen laten.
De vliegreis was lang maar twee keer kinderen achter me , dus lekker de stoel na achteren. En de tweede vlucht kwam er niemand naast me zitten , dus lekker beetje liggen. En ohja ken je dat, sta e bij de gate te wachten staat er zn dikke oude man, van een land waar je bang voor word en je denkt als ik daar maar niet naast zit. Zou jullie eens wat vertellen, die pech had ik wel weer! jeeeeeeej. Maar het was gelukkig een aardige man. En hij stonk niet. (gelukkig)

In adelaide werd ik opgehaald door Anne. Ze had haar pas geboren zoon Lucas mee genomen die heerlijk lag te slapen. Het jammer was alleen dat alles donker was dus kon niks zien van de reis na ons huis.
De andere kinderen sliepen al en alleen de man was wakker. Hij heeft mij met de koffers geholpen en eigenlijk ook meteen na bed gegaan. En ik eigenlijk toen ook lekker meteen , was op van die lange reis.
De volgende morgen stond het meisje Erin met smart op mij te wachten, maar ik was zo moe dat ik door alles heen sliep. En dus ook niet haar geklop op de deur hoorde, haha. Op gegeven moment wakker geworden en na de kamer gelopen waar ik hoorde dat Erin huilend in de auto zat omdat ze mij wou zien. Snel heen gelopen en toen was het alweer goed gelukkig.
Die dag zelf heeft Anne mij een beetje het huis laten zien en het dorpje. Vanaf nu loop ik een beetje mee met de familie. En help ik waar ik kan. Maar het is wel echt bij komen van z'n lange reis.

Ik wou iedereen ook nog bedanken voor alle lieve berichtjes en natuurlijk voor alle afscheidfeestjes!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lieke

  • 08 Augustus 2014 - 19:44

    Martin:

    Ha Lieke, mooi dat alles goed verlopen is en dat je goed over bent gekomen.
    Straks alleen nog leren hoe je aan de rechte kant van de weg moet rijden.

  • 08 Augustus 2014 - 19:48

    Martin:

    Bedoel dus linker kant, het stuur zit rechts.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 1819

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 02 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: